fredag 27 juni 2008

Regler:
1. Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
2. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.
3. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn.
4. Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Telefon ger mej tunghäfta.
2. Avskyr att åka tunnelbana.
3. Gillar att se gamla TV-serier.
4. Kall blodpudding + flottiga munkar = smaskens !
5. Njuter av promenader i regn.
6. Nöjsamt att vara äldre.

Har inga att skicka detta vidare till,
alla jag känner är ju upptagna !

3 kommentarer:

Anonym sa...

Att du inte gillar att prata i telefon är antagligen för att du inte brukar prata förrän du har nåt vettigt att säja. Heder åt dej! Världen är full av pladdermajor!! Men kall blodpudding! HUGALIGEN!! Du har nog mysigt med lillA Wilma idag, själv är jag pigg som en nötskrika idag trots gårdagens elände En ambulanskille var så charmig så jag önskade att jag varit 50 år yngre.

Anonym sa...

Jag tycker att Guns kommentarer är riktiga 10-poängare!

Baronessan sa...

Jag gillar också kall blodpudding! Fast jag tycker inte att det är underligt :)